niedziela, 5 lutego 2017

#2

Na pierwszy ogień
Na kartkach pamiętnika

Tak naprawdę na pierwszy ogień miała iść opowieść pod tytułem „Zostaw uchylone”. W ostatniej chwili zmieniłam zdanie i zdecydowałam się na opublikowanie w pierwszej kolejności „Na kartkach pamiętnika”. Powód tej decyzji był banalny. Trailer. Nie chodziło o nic innego, tylko o zwiastun. Nie chciałam w pierwszej kolejności puszczać czegoś co go nie ma.
Tak jak pisałam w poście poprzednim – trochę mi zajmie zanim sobie tutaj, na tym blogu wszystko poukładam. Obiecuję jednak, że dołożę wszelkich starań, by uwinąć się możliwie jak najszybciej, przynajmniej jeśli chodzi o podstrony, organizację, linki do waszych blogów i inne tego typu sprawy.
Co zaś tyczy się publikacji opowiadań, to nie wiem kiedy opublikuję wszystkie z nich i w jakiej częstotliwości ta publikacja będzie się odbywać. Jeśli jednak chodzi o „Na kartkach pamiętnika”, to obiecuję wam co najmniej dwa posty w tygodniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz