Autorka tego bloga należy do grupy „Projekt Prozaicy”, z tego też powodu strona korzysta z płatnych linków. Ujmując to krócej i bardziej zrozumiale – autorka zarabia, a czytelnicy nic na tym nie tracą. Te linki są całkowicie bezpieczne dla komputerów, tabletów i smartphone-ów pod warunkiem, że postępuje się zgodnie z instrukcją, czyli nie klika w reklamy, nic nie ściąga na swój sprzęt, a jedynie odczekuje symboliczne pięć sekund i przechodzi dalej. Za wszelkie utrudnienia autorka bloga przeprasza, za waszą aktywność jest wdzięczna, a prywatnie pozdrawia i życzy dobrej zabawy podczas czytania.

Link do instrukcji – KLIK

niedziela, 5 lutego 2017

#1

Powitanie i wyjaśnienia
Jeszcze raz...

Dłuższy czas mnie dla Was nie było. Ani nic nie czytałam, ani nie pisałam. Taki przestój wynika głównie z mojego życia prywatnego i tego zawodowego, ale mam nadzieję, że nie będzie czymś stałym taki armagedon, dlatego już teraz planuję powrót do blogowego życia.
Ostatnio zauważyłam, że w modzie jest zaczynanie od początku, Ja zamierzam zrobić to samo, choć nigdy nie podążałam za modą. Po prostu przez skurczony czas mam szansę dokończyć cokolwiek, tylko wtedy, gdy poświęcę się jednemu opowiadaniu. Myślę, że nie ma sensu bym pisała wszystkiego po trochu, przez co wszystko długi czas by stało, trwało w zawieszeniu, miało długie przerwy w publikacji.
Osobiście uważam, że mnie samej też dobrze zrobi takie przypomnienie sobie od samych podstaw wszystkiego co do tej pory pisałam. Chcę w tym odnaleźć tamtejszy zapał sprzed ponad roku, tamtejsze chęci, dogonić tamtą wenę.
Oczywiście minie dobry tydzień zanim wszystko na tym blogu poukładam, zanim zatytułuję i opiszę zakładki, zanim pododaję ulubione, ale myślę, że warto podjąć się takiego wyzwania, choćby po to, by mieć wszystko w jednym miejscu.
Chcę Wam też powiedzieć byście nie martwili się o pozostawione komentarze, bo zamierzam tak wszystko przeprowadzić, by i one przetrwały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz